Eleonora 12+1im. 9 haftamdam beri kasik agrilarim olmadi. Ama bu sabah kasikla bacak arasi agrim var hemde tek tarafli. Bebegin oldugu tarafda hemde. Solda. Bu normal mi?
Seyma-Aslan00 Eleonora normal canım benimde 8. Haftadan bellidir var su an 26. Haftadayım hala devam ediyo magnezyum kullanmama ragmen🥲
Eleonora Seyma-Aslan00 InshAllah öyledir☺️doktor randevum 1 hafta sonra ya o zamana kadar yinede içim içim yer. Saglikla kucagimiza alalim InshAllah canim💕
yozgey Seyma-Aslan00 aynısı bende de var. Yaklaşık 15. Haftamdan beri var. Doktorun bakmadığı yer, yapmadığı test kalmadı. Şuan 27 deyiz ağrılar artıyor hatta. Tek taraf yayılıyor birde İlk yataktan kalkarken epey zorluyor. Ayakta fazla kalınca da aynı.