Birsenvergili Evet neler aldığımı sizle paylaşıyorum 🙆🏻♀️💙 Uni baby yenidoğan ıslak mendilin aldım 3 lü paket (Pamuk ve saflandırmış su ) Avent philips büyük boy cam biberonu aldım Nuk 0-6 ay plastik biberon aldım Depend emici kilot Doğumdan sonra kullanılması gerekiyor Baby me lohusa pedini aldım 1 paket ama 1 paket daha alıcam 2 Adet baby me bakım örtüsü aldım Sakin bebek bakım yağı Dalin bebek pudrası Dalin pişik kremi 2 adet sakin bebek şampuanı aldım ben dalin tercih ettim sizi bilemem 😂😂 Molfix bebek bezi aldım 2 paket biri 100lü biri 62 li çok hesaplı ekonomik paket Bebek alt değiştirme oyuncaklı yastıklı aldım Tulum aldım 2-3 parça Bikaç parça ikili takım 0-3/06/6-9 karısık İç zıbın aldım yeni doğan üstünde 50cm yazıyor zaten 2-3 tane sadece alt aldım pijama gibi 1 tane elyaflı hırka aldım tanesi 80 lira 2 tane hastane çıkışım var Biri isimli Özdilek Bi tane battaniye isimli yazdırdım Özdilek biri sade Önceden aldığım 12 -13 tane tulum var Çorap aldım Müslin örtüsü aldım Bornoz havlu tarzı aldım Daha eksiklerim var aldıkça paylaşırım sizinle ☺️☺️
Birsenvergili Neseyakut Teşekkür ederim hayatım inşallAh cümlemizin bebekleri sağlıkla gelir inşallah