Hatice_1998 30 haftalık gebeyim karnımda ve belimde şiddetli ağrım var nst çekildi sancı çıktı erken doğum olabilir dediler idrarıma baktılar enfeksiyon çıktı antibiyotik başlandı idrarımın rengi resmen yemyeşil oldu sizce nedendir bel ve aşırı kasık ağrım var
benimmdunyamm Hatice_1998 bendede enfeksiyon var hemde çok fazla ama nst de sancı çıkmıyor ve benim 28 haftadan beri var 35 haftalık oldum şuan yine çok yoğun sağdan sola dönerken bile ağrıyor
-gulayyyy- Hatice_1998 Ben Sancı falan bilmiyorum yani olan şeyi normal sanıyordum sağlık ocağı takibi yapıldı sonuçları doktor görünce idrarda kan ve enfeksiyon var dedi yüksek şekilde normal bı şekilde kanaman yoksa lekelenme falan bu böbrek taşı yada kum vs bişeydir dedi ilaç yazmıştı daha bugün kullandım idrarım önce çok koyu renkliydi şuan sarı pastel boyası suya karışmış gibi çok çok aşırı renkte sarı hani ilacın etkisi oluyor enfeksiyonu söküyor galiba ama idrar yolunda yanma var 😑 bende 31 haftalık hamileyim
-gulayyyy- benimmdunyamm Benimde Özel Bölgem çok Ağrıyor Çatı dedikleri yer hatta çok şiddetli ayağa kalkıp adım atmakta çok zorluk çekiyorum doktora söyledim çocuk aşağı dönmemişse eğer oda enfeksiyondan dolayı oluyordur dedi cocukda zaten dönmemişti ve on gün önce doktora gittim tekrar kontrol a gittiğimde çocuk hiç gelismemisti şuan gelişimi takip ediliyor bir hafta sonra tekrar gek demişti Çarşamba günü gidicem acaba gelişimine de enfeksiyon mu sebeb oluyor
Hatice_1998 -gulayyyy- bana da enfeksiyon var dediler ilaç yazdılar onu kullanıyorum şuan bile karım ve bel ağrım arttı bulantım da başladı
benimmdunyamm -gulayyyy- sanmıyorum bende kaç aydır enfeksiyon var şükür gelisimde sıkıntı yok ama ağrı yapıyor
-gulayyyy- -gulayyyy- ben çok fazla istifa ettim gebeliğin başında hiç istifam olmamıştı son bir aydır çekmediğim kalmadı ondan dolayı olduğunu düşünüyorum
-gulayyyy- benimmdunyamm bende de hiç böyle bişey olmamıştı bu ayda çıktı benimkinde hem enfeksiyon hem kan var o yüzden acaba ondan dolayı mı kendimce düşündüm ama öyle bişey olsa doktor da söylerdi ne bilim ilk gebelik biraz endişem var 😕
-gulayyyy- Hatice_1998 bana da aynısı daha bugün kullanmaya başladım idrar renginde değişiklik oldu bile umarım işe yarar
Hatice_1998 -gulayyyy- yan etkisine baktım karın ağrısı mide bulantısı ve baş ağrısı diyor bende hepsi de var
-gulayyyy- Hatice_1998 Benimde hafif bulantım oldu yeni mi kullandin doktoruna danışman lazım öyle bişey varsa hemen kes İlacı doktorla iletişime geçersen değiştirir ilacını cnmm