Kızlar dışarı çıkarken bebeğimi iyice emzirip cikiyorum ama bebek olduğu için illa acıkıyor 2 aylık bu arada ne emzik ,ne de biberon istemedi emdiği için bende vermedim neyse emzirmek sıkıntı değil ama kafede parkta vs bı yerde bebek bakım odası olmayan bı yerde daha doğrusu sizler nasıl emziriyosunuz yani benim gibi bu durumu yaşayan varsa öneri verebilir miii?