Bu doktora giden var mı İstanbul’daki arkadaşlardan. Memnun musunuz?
Çok kararsızım ilk dogumumda Balat Hastanesi’nde doğurdum Meltem hanım. Ondan memnundum ama doğum fiyatı çok gözüme geliyor. Bir yandan da duygusal olarak bırakamıyorum meltem hanımı. Zor hamile kaldım iki hamileliğimde de ve onun yol göstermesi ile olduğu için.
Atilla beye de gittim hastane büyük doktor ilgili görünüyor ama inanılmaz kararsız kaldım.