Crystal hasan__esra 4 cm açılma vardı Perşembe günü nişan da geldi ama hala gelmedi bebişim 🥺 son 7 günü beklemese bari
nesenese Crystal benimde simdi yatisim yapıldı.39 haftalık olduk. 4-5cm açıklık varmış sizin neden doğum baslamadi
Ervarana 40+6 haftayım hala gelen yok salı gunu nişanım gelmişti 2cm acıklıgım var nstde sancılarım var ama hissedilmeyen duzensz bebiş hala glmdi🤷🏻♀️
Crystal nesenese hiç bilmiyorum yürü bol bol demişti doktorum 1-2 güne gelirsin sen dedi doğuma ama benim bebekte tık yok sancım da yok 🤷🏻♀️
nesenese Crystal biz sabaha karşı 4.30da doğduk. Darisi size ve bu yolda bekleyen bebek isteyen herkese inşallah 🤗
eslemsi hasan__esra 38.4 pazartesiyi iple cekiyorum sezeryan gunu alamadim su grevle bayram tatili yuzunden.
Ervarana aylakiral malesef hala hic duzenli sancım yok balon suni sancıyla inş dogum baslatılcak 🤷🏻♀️
Demirbebek hasan__esra 39+2 uykular harab sağıma soluma dönmekte zorlanıyorum ve günde bir kere sancı gel gitleri yaşıyorum Artık doğsun istiyorum ama bi taraftan da korkuyorum Allahım kolaylaştırsın hepimizinkini inşaAllah Amin