Yaşadığım şehirde bir tane özel hastene var onda da ne rantlar dönüyor.Hatta bağlantıları o kadar güçlü ki başka bir özel hastane açılmasına bile izin verilmiyor.! Asla güvenmiyorum kaç kişiyi normal doğumken sezeryana aldılar, kaç bebeği doğum sırasında düşürdüler genetik olarak özürlü dedilerde personelleri ifşa etti.Alkollü doğuma giren doktorlar ,enfeksiyon kapan anneler bebekler de cabası ve sahipte çıkmıyorlar. Bir sorun çıkınca bizim yeterli donanımımız yok deyip araştırma hastanesine yönlendiriyorlar.madem eninde sonunda devlete yönlendireceksiniz hem param gidecek hem sağlığımdan edeceksiniz en baştan devlete gidip kurtulayım dedim bende.devletteki doktorum Prof. İlgili nazik bir beyefendi ama işte doğumhane nasıl bilemiyorum ve çok ciddi bir durum olmadıkça doktorum normal doğuma girmiyor sezerayana bile girmeme ihtimali var 6. Sınıf öğrencileri yaptırıyorlarmış. 🤦🏻♀️Cıldırmamak elde değil gerçekten sıkışıp kalmış gibi hissediyorum bende