Emiralya Merhaba gebelikte bebeğe neler sağlıklı kilo aldırır sizler hangi yiyecek icecekleri tercih ettiniz tecrübe yada bilgi sahipleri varmi
byzza16 Emiralya muz,kaşar peyniri, kuruyemiş. Birde ben her gün mutlaka maden suyu tüketiyorum normalde de çok severim zaten doktora sordum zararı olur mu diye hayır aksine gelişiminde faydasi olur iç demişti
_momy_ Emiralya ay bebiş inan ilk gebeliğimde yedim yedim hurma süt kaşar ne dedilerse 42 hafta içerde yattı 30 kiloya yakın aldım ama bebek hiç almamış 42 hafta yattı ama 3350 doğdu sonra şişi filan da indi daha da zayıfladı şimdi yine gebeyim dikkat ettim yediklerime az yedim bı defa iri bebeğim şaşkınım bazen olmayınca da olmuyor
Kubgkm Emiralya muz kaşar peyniri bu ikisinden vazgeçme kesin faydasını görürsün çip kuruyemiş bol meyve süt bunlarda çok işe yarıyor mutlaka evde sağlıklı yemekler ye etini yumurtanı sebzeni eksik etme dışardan yeme kiloyuda az alırsın şahsen ben 28 haftalık oldum hala 3.500 kilo aldım bebeğim kilo alıyor haftasına göre ilerde şekerim herhangi bi rahatsızlığımda yok canım
Eslem_1 Ben bebeğe kilo aldırıcı her şeyi yedim ama hiç de kilolu doğmadı inanmıyorum artık böyle şeylere 😀şimdi yeniden hamile olsam asla düzenli yiyeceğim diye uğraşmazdım.. ama muz kaşar peyniri fındık deviz badem yeşil mercimek vs aldırır diyorlar genelde
cansualisa Eslem_1 aynı ben inanmıyorum😀😀 herşey yedim 3780 doğdu 53 cm şimdide 12+5 iz. Yine aynıyım😀 ne çıkarsa artık sağlıklı olsun da
Deletedmom7373700 Eslem_1 birazda genetikle alakalı bu kilo mevzusu. Genetikte yoksa istenildiği kadar bu sayılan besinler tüketilsin 3-3.5 kilo bebek doğurmak pek mümkün olmuyor 🤷🏻♀️
Merveofs 35.haftadayım ama çok dikkatli, düzenli beslendim diyemem asla. Şunları yemeliyim veya şunları yememeliyim diye kasmadım hiç bebitom simdk 1 hafta önde gidiyor 😊 Ama tavsiye olarak kuruyemiş, süt, yoğurt, peynir, avokado, muz diyebilirim 😊
Emiralya Merveofs 18 haftadaym bende sabah kahvaltı yumurta yesillikler domates salatalk peybr kasar peynir zeytin tereyağı bal pekmez bunlari yiyorum tabi abartmadan sonra gunde 1 maden suyu 1 kefir sonra meyvelerim var evde genelde sebze yemekleri piser severiz salata cok yerim sonra hemen her gun cacık yerim yeterli heralde bakalm bunda görücez ilk oğlum 2.870 doğdu ondada hemen hemen ayni yapıyodum kefir haric
Eslem_1 cansualisa 3780 iyi Bir kilo maşallah..her şey yedim derken kilo aldırıcı şeyler de yemişsinizdir belki de size yaramıştır 😀 benim 3 kilo bile çıkmadı çocuk 😀 şimdi hamile olsam asla ve asla o kaşar peynirini bile yemem kilo aldırıyor bana da ve bunu göze alarak yemiştim sırf çocuk için normalde yemezdim böyle şeyler
Emiralya cansualisa bence güzel doğmuş bana bu kadr olsa yeter benim oglum 2.870 doğdu 40 haftada bu sefer kız olucak ins 18+3
Sdatmr Gebelik başların da bende araştırdım doktorumun verdiği diyete uydum ama zorla yapıyordum Ve hep bana yandın yemediğin kadar yemek yiyeceksin dediler hep ama iştah asla yok ve ben sağlıklı beslendiğimi düşünmüyorum şükür önde gidiyoruz kilo boy kasmamak gerekiyor galiba düzenli kahvaltımı yapıyorum ve mutlaka yumurta yiyorum galiba yaptığım en doğru olanı bu sabah yumurta yemek 😂 Tamamen yapı diye düşünüyorum bende artık ama Tabi ki sağlıksız beslenmeyi önerdiğim için asla yazmadım buraya Ben beceremedim siz becerin sadece gelişi güzel ne denk gelirse onu yiyorum 28 hafta olduk şükür Sağlıkla kucağınıza almayı Nasip etsin Rabbim 🙏🏼🙏🏼
cansualisa Eslem_1 özellikle yendiğim bişi hiç olmadı ama bu 2. Hamileliğimde paketli gıdalar tatlı vs yükleyemiyorum direk midem bulanıyor hep ev yemekleri cnm istiyor ekmek arası vs Kızım şuan 4 yaşında hep tatlı yemiştim acayip kavun bunlarda direk bebeğe kilo yapmaz bana yaptı😀😀
Kubra_miray_szr Emiralya bence kaşar kilo yapmıyor çevremdeki arkadaşlar doğuma kadar yediler bebekler 2 buçuk doğmadı bile😁😁 muz sadece değil bütün meyveler kilo yapıyor hepsinin ayrı vitamini var kilo yapan her gece açık inek sütü içeceksin şekerli sıcak Ve et pilav salata döner iskender baklava sen bunları yer nasıl kilo yapıyor bebeğe denendi çünkü 😊😊😁😁
Deletedmom7373700 Kubra_miray_szr kız o saydıklarının sadece bebeğe kilo yapacağına emin miyiz 🤣🤭 bide inek sütü gebelikte önerilmiyor canım. Pastörize olmadığı için. Zaten gebelikte sütü çoğu doktor önermiyor. Ama ille içeceksekte günlük pastörize sütler tercih edilmesi gerekiyor.
Kubra_miray_szr Deletedmom7373700 bizde alacağız o yediklerimizden kilo😂😂 ama bebegede baya yansıyor canım hayvanlarimiz var taze süt içerim her gece doktorum en güzeli dedi bana her gece iç dedi😁