Merhabalar, tabi karnı büyümüş kişiler illa ki bebekleriyle konuşuyordur bunu tahmin edebiliyorum, ancak ben hamile olduğumu öğrendiğimden andan itibaren bebeğimle konuştum hep. İlk zamanlar çok fazla düşük yaparım korkum vardı hem ilk hamileliğim hem de annem benden önce düşük yapmıştı. O süreçlerde meditasyon yaparak '‘burası güvenli, seni çok seviyorum tutunabilirsin ve burada büyüyebilirsin’' diye süreci destekliyordum 🥲
Ancak zamanla farkettim ki, uyandıgımda karnıma dokunup günaydın bebeğim falan diyorum arada unuttuğum olsa da :) Birisi görse deli diyebilir hahahaha. siz hiç konuşuyor musunuz?