Dün sabah 6gibi Nisan denilen kan geldi snra düzenli aralıklarla sancim olmaya başladı 15-20dk aralıklarla 50saniye falan devam etti o gün saat 10da da zaten randevum vardı kontrol için gidecektim baktım ağrılar geçmiyor yalancı mi gerçek mi anlayamadım neyse gerçekmis🙂 2vmde açılma varmis.doktor yatisim yaptı.normal doğa çok uygun dedi suni sanciyla destekledi benim sancıları 4-5saat geçti acia 3.bucuk oldu ama bebek kanala girmemiş bu arada suyumu da deldi hızlandırmak için bı kaç iğne falan yaptı tek sorun bebeğin kanala girmemesi görmediği için ben sancı çekerken kafası uzuyomus. Son ana kadar acıyı çektim ama snra sezeryanla aldılar 🙂 nasip yani bu arada 38+1deydim oğlum oldu Allah herkese nasip etsin😍