Kubrakrs81 ozlmbl evet elbise giyiyorum bu sıcakta en iyi giden elbise muayene sırasında sorun olmuyor altıma yarım şort giyiyorum ben sıkıntı yaşamadım
Sehrbnon122 ozlmbl evet canım ben giyiyorum zaten elbiseyi alttan kaldırdığın an hemşire var doktorun yanında üstüne örtü atıyor bi sorun olmuyor