Kızlar doktorum suyun bol dedi. Gelişimi bebeğin biraz önden giidyor örneğin 22+3 normalinde en fazla 22-23 cm olması gerekirken biz 29 cm olmuşuz. Kilosu 560 Gr. Bebek harici ve suyu ben hiç kilo almadım. Çok fazla normal doğum yapma arzum var sezeryandan ölüm gibi korkuyorum ama gidişqt onu gösteriyor. Şu fazlalığı olanlar nasıl dengelediniz? Tatlı ve şekerli hiçbisi tüketmiyorjm baştan söyleyebilirim çünkü hamilelikte tiksindigim şey tatlı oldu çaya bile şeker atmayı kestim 🤢