Moonlight38 Fnurr00 Az önce bu konuyla ilgili bir post gördüm, Devlet Hastanelerinde nişan ya da su gelmeden alttan bakmıyorlar yazmışlardı
Ayliz_123 Fnurr00 poliklinik te sadece ilk hafta da bakılır ama acil den giriş yapıyorsanız kadın doğuma alttan da bakılıyor hafta farketmeksizin
Mercimeginannesi15 Bakılıyor bende PAÜ araştırma hastanesine gidiyorum doktoruma sormuştum doğum şekli nasıl olucak diye 38.39 haftada çatı bakarız demisti
Fnurr00 Mercimeginannesi15 bende araştırmaya gidiyorum doğum aninda bakarız dediler çok saçma ya ya catim darsa ne olcak