Asafmavi benim de sol göğsümde 1.5 cm fibroadenom var, 3 ay da bir baktırıyorum normalde 4 aylık hamileyim bi kere bakıldım, şimdi tekrar bakalım sonra doğumdan sonra görürüz demişti doktor. 4 cm ulaşırsa alınması gerek cunku, sende o yüzden bence doğumdan önce bir gözük doğumdan sonra emzirdikten sonra fark olur mu takip edersin