Kızlar merhaba. Bazınız beni tanıyordur. Bu güne kadar her şey dört dörtlük gitti. Plasenta yerleşmesi bebek rahim benim her şeyim gayet iyiydi. Hatta cinsel ilişkiyi de baya azaltmıştık her şey yolunda olmasına rağmen. Öyle ağır işle güçle haşır neşir de değildim. 11 saat önce saat akşam 6 civar bir kan boşaldı benden. Tabi çığlık attım kanı görünce. Ne kadar hemşire olursam olayım olay kendi sağlığım ve çocuğun sağlığı olunca panik atak geçirdim resmen eşim ve annesine sarılıp ağlıyorum tabi beni apar topar hastaneye aldılar. Yolda giderken resmen ayılıp bayıldım çok kötü başım dönüyor midem bulanıyor her yerim uyuşuyordu. Hastaneye vardık herkese sadece nefes alamıyorum lütfen yardım edin diye bağırdım. Ben nasıl çatala çıkarım diye düşünen Cansu o can havliyle çıktım üstüm mü açık vajenim mi ortada filan umrumda değil korkuyorum sadece ölecekmişim gibi. Alttan muayene filan oldum derken doktorun gelmesini bekledik. Nst ye bağladılar o zamana kadar. Bir parmak açıklık vardı. Doktor hafif plasenta ayrılmış rahimden takipte kalman lazım dedi. Tekrar nst ye bağlanınca hemşirenin gözleri ayrıldı sancı hissetmiyor musun dedi. Dedim hayır hissetmiyorum. Dedi sancıların çok çok yüksek kasılma da mı hissediyorsun dedi. Dedim kasılma hissediyorum ama sancı hissetmiyorum dedim. Çok panik oldular bir yandan kanamam var diye sancıyı durduracak ilaç veremiyorlar
Kanama artar diyorlar. Arada kaldılar. Ciğer geliştiriciyi yaptılar bir tane daha yapacaklar. Arada bi bebeğin nabızları az da olsa düşüyor. Şuan tetikte bekliyoruz doktor asla gidemezsin eve aktif kanıyorsun dedi. Acil ameliyata alabilirim dedi. Bizim için dua edin şu saat oldu hala uyuyamadım zaten sürekli nst ye bağlanıyorum ve kanama kontrolüm var. Anneme haber veremedik panik olur diye. Kardeşim vefat edince bi ben kaldım. Ona haber vermeye de korkuyorum. Sizden ricam benim ve bebeğimin hakkında hayırlısını dilemeniz dualarınıza ihtiyacımız var. Hayırlısı ile sağ Salim atlatalım. Ben çok korkuyorum hiç hazır değilim. Bebeğim içinde ayrı endişeleniyorum 😭😭😭