FulyaGrkn anladım canım. Benim doktorum dışardan yani hastanenin doktoru değil ben kendisine ödeme yapacağım zaten süsleme içinde fiyatın dedi o yüzden merak ettim. Bi balon bi kapı süsüyse bana yeter abartı istemiyorum zaten 😊 yakın değilim manisadan gelcem doğuma, erken doğum riskimde var. Telefonda pek bilgi vermediler o yüzden merak ettim. Çok sağol