Merhaba anneler, 8.haftada miyom olduğunu (2,7 cm) öğrendim.(10.hf) kanamalar başlayınca acile gittim Dr progestan yazdı,3 gündür içiyorum ama kanamada azalma olmadı.tersine arttı ,sürekli günluk ped değişir oldum,Dr miyom kanama yapar dedi ama böyle olması normal gelmiyor, buna benzer durum yaşayan oldu mu?