Arkadaşlar ben istanbulda yaşıyorum şans eseri bursadayken acil bir kadın doğum uzmanına ihtiyacım oldu aritmi ormangazi hastanesinde mutlu Kilciler gittim .İnanın ben böyle doktor görmedim muhteşem numarasını verdi gece 12 de yazdım döndü aradım hemen açtı nazik son derece kibar ve herşeyi detaylı anlatıyor ben şuan istanbulda böyle bir doktor arıyorum.Eşim bayan bir hekim olsun rahat edersin demişti mutlu beyi gördükten sonra erkek hekimler ne zarif ne ilgili demeye başladı .Bursa da hekim arayışı olanlara nettttt mutlu beyi öneriririm .Kısa ama keyifli bir deneyimdi.