Caglaaakkaya 36 haftalık hamileyim doktor gelişim geriliği var dedi 32 hafta olarak gözüküyor karın çevresi dedi korkuyorum birşey olur mu napabilirim gelişmesi için 🥺
benimmdunyamm Caglaaakkaya büyük ihtimalle bebeğe giden kan akışında sıkıntı var bebeği erken alabilir
Sofistikee Buna sizin yapabileceğiniz bir şey yokki. Bebeği besleyen kordonlarda sorun olduğu için bu kadar geri kalmis olabilir. Doktor ne dedi sebebi için? Perinatolojiye mı yönlendirdi ?
Caglaaakkaya Sofistikee pazartesi günü perinatolojiye gidicem bakalım erken alırsa bir sıkıntı olur mu peki
Sofistikee Caglaaakkaya erken almaları gerekirse ciğer geliştirici iğne yaparlar. Doğunca solunumda sıkıntı olmasın diye. İnşallah hayırlı haberler alırsınız sıkıntı yoktur da zamanında doğar bebişiniz. Geçmiş olsun