Slm güzel anne ve anne adayları 4 gün önce Bi post atmistim dis ile ilgili. O GUNDEN beri halada dişimin ağrısı hiç dinmedi eti de çok şişmiş ne yemek yiyebiliyorum. Ne bisey içebilirim.Parol içtim fayda vermedi karanfil verdim üstüne fayda vermedi.herseyi denedim ama fayda yok 35+3, haftalik gebeyim artık parol içmek istemiyorum lütfen bana Bi çare bulun dis agrisinden ölüyorum.Sizin önerdiğiniz farklı Bi ilaç var mı lütfen yardımcı olun