En son şeker yüklemesine gittiğimde 26.haftada enfeksiyon çıkmıştı o zamanlar yanma vs yoktu, şimdi randevum 1 ağustosta enfeksiyon şikayetlerim yeni başladı 1 ağustosa kadar idare etsem mi acaba enfeksiyon geçirenler nasıl atlattınız bebeğime hemen bir zararı olur mu