Serife_ee bence kişiden kişiye değişiyor bu ben ilk gün ağrı hissetmediğim için iyiydim 2-3. Gün zorlandım en çok ama geçecek diye sürekli kendime destek oldum ve şimdi 10. Günümüz yürümem herşeyim normale döndü şükür tek hala hızlı eğilemiyorum onun harici illa bazı hareketlerde hala dikişin açıyor ama geçici hepsi ☺️ Tuvalete de 3. Gün tek başına çıkabilmiştim ben,emzirme yastığı aldım onu dayıyorum karnıma çocuğu üste koyduğum için dikişime gelmiyor ve bu sebeple gene rahatım ☺️En kolay kısmı ameliyat en zoru da 2. Gün bana göre.