[silindi] Kizlar hemoroidim var ve hamile kalmadan önce soylemisti doktor ilac verdi kullandım ama geçmedi sonra doktorundan bir daha randevu alamadim cunku gitmişti bende hamile kaldim simdi de bu hastalıkta olanlar dogum yapamiyor diye söyleniyor doğrumu?
Leonsmother [silindi] 39 haftaligim berbat haldeyim.su saatte ağrıyla uyandım düşün.bu güne kadar normal doğum istiyordum. Fakat imkansizlasti. Genel cerraha gittim.daflon anestol ve bı krem dha verdi. Tromboze hemoroid olmuş. İkinmak gaz kicarmak hatta işemek bile imkansizlasti. İşemek için bile duşa giriyorum. Yoksa arka taraf cayır cayır yanıyor. Küvette oturup sıcak su banyosu yapmak için leğen aldım. Ama o suda en fazla 3 dk oturabiliorm canım yanıyor. Allah yardımcımız olsun.ben pazartesi günü sezeryan için gün alicam mecbur. Sezeryanda sonrada gaz çıkarmak gerekiyor. Bakalım nasıl olcak
[silindi] Leonsmother Bende ondan korkuyorum bu yüzden gebeligim ilerlemeden biseyler yapilamazmi ilac felan hatta ameliyat bile olurum yani
Maviliiix Bendede var maalesef doktoruma söyledim normal doğum için sıkıntı olur mu diye sıkıntı olmaz daha iki gün önce hemoroidli biri normal doğum yaptı dedi ama bende çok tedirginim maalesef
[silindi] Maviliiix bende normal doğum istiyorum ama normal dogumda hemoroidi olmayan da bile sonradan çıkıyormuş yani doğumdan sonra
Maviliiix [silindi] benim zaten ilk doğumumdan sonra oluştu bir iki ay içinde kendiliğinden geçmişti. Şimdi ikinci gebeliğim doktorum hem kabızlık hemde bebeğin baskısıyla tekrarladığını söyledi. İnşallah doğumdan sonra yine kendiliğinden geçer diyorum ama bu seferki daha berbat
moonstone Benim 4. Evre hemoroidim var. Normal doğum yaptım hatta bebişim iri doğdu. Doğumdan sonra yine şişti maalesef ama fito krem sürdüm sürekli. 5 güne kadar şişi indi ağrısı azaldı.