nursanyildiz 3 kez kalp durması yaşamıştim o yüzden kullandırdı pınar hocayı buldum rahmim çok sorunlu cikti aynı anda 2 ameliyat birden yaptı diğerlerinin görmediği şeyleri hatta filimde bile çıkmayan şeyleri ameliyatta düzeltmiş uyandıgimdada komplikasyon gelismis rahîm çok kötü dedi ama düzelecek merak etme dedi konuştu filimde yapışıklık çıktı ama işlem de sol tupum önüne bağırsaklarım gelmiş oralar bile yapismis resim çekmiş göstermişti ve beni bırakmadı 1 gce yatırdı oda çok şaşırdım ilk kez bole bisey ile karşılaştım dedi spiral takti ameliyatta yapışma olmasın diye çıkardı snra dedi sen kalma hamile belliki biseyler oluo genetik temiz eşimle benim ama bebek dedi sağlıksız denk gelio tüp bebeği demiyorum şimdilik demişti spiral çıkarılınca tekrar film çekil dedi çekildim süper çıktı rahîm düzelmiş düzgünce hemen aşılamaya gectik ama ben aşırı ilk kez covit gbi hastlalandim 10 gün öksurdum ölcem sandım tutmadı benle bir 3 sene gebe kalamayan ablanin tutmustu pınar hoca konuşurken benle aglicakti mesela ben çok kötü oluyorum bole olunca ama sakin üzülme dedi gebe kalıyorsun sadece ilerlemede bisi var hallettcez dedi ilaçlarına dedim dedi 15 günde bir serum takildim hucre yenileyici clinoicmi ole bisi di adı 1400 e almıştik +glifor verdi +progesmi ne multivitamin onu verdi içtik eşimle suya karışım gebe kalinca dedi başka şeyler vericem öğrenince gel demişti ben kalamadım ramazan bayramı tatile gittik adet oldum dönerken eve geldim yumurtlama testi aldım denedik günleri ve tuttu smdi işte 10 haftaya geldim hemen pıhtılaşmamda var ayrıca iğne yetmio diye yanına başka şeyler ekledi onları da kullandım bıraktirdi tek kan sulandiricilar ile devam ediyorum benimle beraber oda bakarken korkuyorum diyor mesela cnki 3 kes yaşamışım diye tedirginiz Allah korusun aynı sey olursa benimde çarem genetikli tüp bebek yani sağlıklı olanı test edip yerlestiriolarmis daha sorun olmazmış ilerlermis genelde ins gerek kalmaz tabi çok yoruldum 3 şenedir hamile kalıp sürekli kaybetmekten🤦♀️