Ayda123 ilk doğumumda öyle almıştım kanamam çok aşırı vardı sezeryan olmuştum sürekli çıkıyordu kan beni çok rahatsız ediyordu bide çok kayıyodu yana falan onun için kilot şeklinde olanı dene diyo bir aklım bende buraya yazayım dedim tecrübeli anneler yardımcı olur belki diye 🥰