Derya RabiaaaH suniyle başlata biliyorlar ama zamanını en iyi doktorlar bilir 41 de suniyle doğurmuştum
_momy_ RabiaaaH 42 haftada sıfır açılma sıfır sancıyla 12 saat suni sancıyla normal doğum yaptım doktorum mükemmeldi çok şükür altı sene olacak yine gebeyim 38 haftam olacak pzartesi ama sancım var ar ara
Derya RabiaaaH çok çok azdı gören doğum sancısı demiyordu açılmam 4 cm olunca yetersiz sancı diye suni takıldı
_momy_ RabiaaaH evet ama normal sancı çekiyorum bu gebeliğimde kendi sancım bir aydır var böylesi daha zormuş