Meltemyll 14 haftalık hamileyim arada eşimin motoruna biniyorum ilk defa bu gece sol tarafım cok ağrıdı hiç binen var mi bi sikinti yasiyormusunuz merak ettim
Cansuu48 Meltemyll biz eşimle beraber çalışıyoruz o yuzden her gün motorla gelip gidiyoruz şu ana kadar bi sıkıntı olmadı cok sukur. Sadece düşük riskim olduğu dönemde binmedim. Şu anda 25 haftaligiz:)
Meltemyll Cansuu48 ooo maşallah bizde haftada 1.2 akşam büyük oğlumuz uyuyunca kahve çay içmeye kaçıyoruz iste
Cansuu48 Siz yine de dikkat edin agriniz falan oluyorsa binmeyin bence yada en sagliklisi doktorunuza sorun bi sakıncası var mindiye