cgrp bebeğin ilk muayeneleri testleri aşıları işitme testi dahildi ,ben spinal sezeryan oldum 4. Bebeğimdi doktorum dışardandı, hastanede çok rahat ettim ,hastanede herşey mevcut otel gibi zaten 😂 bebek kıyafetlerini 2 takım koydum ben ama gerek kalmadı ,doğumdan çıkınca hastane kendi kıyafetlerini giydiriyor bebeği aynı günün gecesi alıp yıkayıp senin getirdiklerini giydirip getiriyorlar (bebek doğumdan çıkınca sadece siliniyor üzerindeki tabakayı emsin faydali diye) onun dışında kendi koyafetlerim gecelik giydim ilk saatler daha sonra pijama takımım hergün ped getiriyorlar özel kalın pedler götürmene gerek yok yani ,banyo yapabilirsin bırnoz falan var duş jeli şampuan var ,hemşirelerin ilgisi alakası mükemmel benim en rahat yaptığım doğumdu çok rahat ettim .çıkışta ana kucağı falan götürmüştük hiç gerek kalmadı kucağımda otoparka indik direk arabaya bindik zaten hediye olarak hastane bir bebek çantası verdi içinde bebek kıayafeti h&m marka ,şampuan ,vücut losyonu pişik kremi bez falan vardı başka sormak istediğin varsa burdayım hep hayırlı doğumların olsun inşllah birde siz ne fiyat aldınız acaba