Deliricem kızlar nolur yardım edin gebeliğimin ilk haftalarında kanamam vardı progestan fitil kullandım uzun bir süre. Ondan beridir düzelemiyorum inanılmaz yanmam var doktorum antibiyotik veriyor travazol sürüyorum yeniden başlıyor 34 haftalık oldum hala var ve inanılmaz yanıyorum eşimle ilişkiye girdikten sonra hele mahvoluyorum. Pazartesi kontrolüm var doktoruma gidene kadar siz ne önerirsiniz