38+4 ten selam. İki gündür hafif sancılarım vardı, bugün artınca acile gitmeye karar verdim. Nst ye alındım, hemşire doğum sancıların başlamış dedi. Fakat sadece 1cm açılmam varmış, o da yeni yeni dedi. 2 saat kadar dolan ondan sonra tekrar gel dedi. Doktor yoktu bu arada o yüzden ultrasona giremedim. Eve geldim sıcak su, plates, squat felan deniyorum. Birde papatya çayı içiyorum, hurma ve ananas suyu da tüketiyordum bir haftadır fakat bitti onlar. Açık aktar bulamadım hurma ve Meryem Ana otu alacaktım. Saat 4 gibi tekrar gideceğim, önerilerinize açığım 🙏🌺