Hiç korkma bende olmustum gectigimiz ocak ayında ve o kadar agır geçirdim ki anlatamam çocugu unuttum karnımda o derece üşüme ateş içebildigim tek sey paroldu ve eklemlerim kemiklerim sızlıyordu resmen öyle böyle degil aglayarak zırlayarak gecirdim ama geçtiii bebegim gayet saglıklı şükür yarın dogumum var.😌 bol bol meyve ye yat dinlen agır gecirmiyorsundur umarım 😘