Resmen marazlı oldum yaa🙈 bugun durduk yere yuzumde dudak ustu, burun kenarlari, goz kapaklarimda biber surmus gibi yanma oldu. Kizariklik ya da kaşıntı yok sadece deoi gibi yaniyor. Hani viks yakmasi vardir ya ayni oyle 😭 Yikadim, buz koydum, salatalık koydum, yogurt surdum, yanik kremi surdum, kantaron yagi surdum yok yok yok gecmiyor! Aksam 6dan beri yaniyorum🔥🔥🔥 Doktorumu aradim universite acile git dedi, gittim. Sadece muayene ettiler kan falan almadilar. Zona ya da yuz felcinden suphelendiler ama oyle bir bulgu da yok dediler. Kizariklik ya da sekil bozuklugu olursa gel dediler, silverdin verip gonderdiler. Doktoruma haber verdim silverdin onermiyorum Lamiderm kullan dedi. O da eczanede satilmiyor gece gece nerden bulcam kozmetigi 😡sizin basiniza hic boyle birsey geldi mi? Ne yaptiniz da gecti? 28+4 bu arada 💜