smallbaby Kızlar bugün kumbs testi yapıldı yarın sonuca göre iyne yapılacak inşallah negatiftir bilen varsa lütfen yazsın yarın günübirlik yatış istedi drum nedenini anlayamadım iyneden sonraki durumumu gözlemleyecekler yatış ne için bilen varmı uyuyamadım düşünmekten
Ipeklendikk smallbaby benim sonuç negatif olmasına rağmen iğne yapıldı. Yatış yapılması da sanırım prosedür gereği oluyor çünkü öyle bi bekleme süresi falan olmadı bende, iğnemi oldum çıktım ☺
gebe_ebe smallbaby inşallah pozitif çıkmaz, pozitif çıkarsa sıkıntı çünkü, negatif çıkarsa iğne işe yarar. Yatış yapılması da iğne yapılıp 10-15 dk da gözlem altında tutulman için, en fazla 1 saate biter işin.
mmzbk Kan uyuşmazlığım var 6. Haftamda ufak bi lekelenmem olduğu için doktorum tedbir amaçlı iğne vurulmamı istedi ama yatış yapmadık iğneden sonra alerji ihtimaline karşı 15 dk falan beklettiler o kadar
smallbaby Ipeklendikk yaa öylemi bana yatıracaz seni dedi sabah erken gel dedi anlayamadım neden bir gün yatış oluyo tedirgin oldum doğrudürüst bişeyde demedi gidincemi öğrenecez şimdi 😕
smallbaby Canpolat ayy inşallah öyledir bi acayip gerildim doğuma gider gibi kötü oldum saol bacım sevindirdin beni öyleyse hiç takmayım 😊😊
Canpolat smallbaby yok yok bazen bazı ilaçlar için bazı testler için sağlık bakanlığı protokol icabı ayaktan yatış kaydı açın diyorlar ama yatmayacaksın😀rica ederim canım ne demek stres yapma 😘
Sinmalts smallbaby Ankara şehir Hastanesi’nde bende kan uyuşmazlığı testi yaptırdım ve iğne yaptırmam gerekti iğneyi biz kendimiz ecza deposundan 36 TL ye temin ettik ve acile gidip yaptırmak istediğini söyledim iğneden önce ultrasonda bebek kalp atışı vs herşey kontrol edildi sonrasında iğne oldum iğneden yaklaşık bir yarım saat sonra tekrar ultrasonda bakıp herşeyi kontrol ettiler ve sıkıntılı bir durum olmadığı için gönderdiler kesinlikle yatış verilmedi. Özel hastanede yaptirdiysaniz belki ondan yatış istemiştir ama korkulacak bir şey yok iğneden standart bir iğne sadece popodsn vuruluyor tetanoz gibi koldan vurulmuyor ☺️
smallbaby Deletedmom_12 evet öyleymiş bacım iyneye razıyım negatif çıksında diyer türlüsü sıkıntı gibi