Ruveyda-G Ilk hamileligim ve 4.5 aylığız 2 haftadır bebeğim hergun hareket ederdi ama bugün hiç hareket etmedi uyuyordur desem o kadar saat uyumaz sabahtan beri hareket yok, sizce endişelenmeli miyim yoksa normal midir?
tazebiranne_hg04 Ruveyda-G haftanız çok küçük çok normal ara ara hareketlerini hissetmemeniz hareket takibi 28. Haftadan sonra yapılır
Ruveyda-G tazebiranne_hg04 2 haftadır her gün hareket edince bir gün etmeyince korkuyor insan yoksa günlük bir kere hissetsem yeter bana,cok şükür gece hareketlendi 🤗
2505 Sırt üstü uzanın tam dik olacak şekilde duvara yada yatağa iyice yaklaşarak ayaklarını dikin yukarı en az 15dk bekleyin oğlumda her korktuğumda yapardım 10 dk sonra hiç şaşmaz ufakta olsa birşey yapardı 😊
Ruveyda-G 2505 gece başladı hareketlenmeye normalde hareketlendiginde karnımda Ağrı olur ama o hareket etti ya Ağrı fln görmedi gözüm ☺
Seymaaktas Bende aynı haftadayım hareketini hissetmedim 3 gün doktora gittim bugün kontrolüm vardı zaten ama doktor hareketini hissetmemin mümkün olmadığını 22. Haftadan sonra hareket hissedeceğimi söyledi bende şaşırdım 😅
Ruveyda-G Seymaaktas 4 aylıkken en son doktora gittim gitmeden 1 hafta öncesinde karnımda birsey ara ara titremeye başlamıştı, doktor bebeğin aşırı hareketli olduğunu hissetmem gerektiğini söylemişti meğersem karnımda arada titreyen bebekmis🤭bu arada gece hareketlenmeye basladi tekrar 4 de kadar ara ara hareket etti
minikmucizemmmmmmm 30+3 benimde bebiş dünden beri hareket etmiyor desem yeridir, ufak dolanıyor sanırım ama hissedemiyorum 🥲
Gullaslann 30+6 bende 2 gündür aşırı derecede az hissediyorum, çikolata yiyip soluma yattım ama pek etki etmedi normalde de aşırı derecede oynardı biraz korkmadım değil