gamzosgamzos Hlalcg 3 bucuk ay once dogum yaptım ama benim doktorum Jalal beydi cok memnun kaldım dokrorum cok ilgiliydi
Merveclnk Hlalcg ben selime hanıma gidiyorum yani standart şimdilik bebek küçük diye mi pek konuşmuyoruz uzun kalmıyorum mesela bilmiyorum nasıl oluyor ki ilk hamilelik.
Cemre121 gamzosgamzos merhabalar bende bugün jalal hocaya gittim, öncesinde Betül hanıma gidiyordum,arada çok fark var gerçekten, çok ilgili detaycı, ilaç yazarken bile fikrimi aldı, çok memnun kaldım, siz normal doğum mu yaptınız sezeryan mı
Hlalcg Merveclnk ben en basta Avrasya ya gidiyordum ordan hiç memnun kalmadım başarıda betül hocaya gidiyorum çok memnunum ve çok ilgili bi kadın bilmiyorum belkide bana öyle geliyor ama , bebeğin kac gram kac cm vs söylüyor . Kiloma bakıyor tansiyon ölçüyor bu şekilde
Merveclnk Hlalcg avrasyaya baktm ben esim gidiyor o hastaneye çok şikayet gördüm arkim Selime hanımı önerdi ona gitmeye basladim ayni o da öyle ölçümler yapıyor iyi bir kadın çok hastası var hatta en çok onun hastası var diyebilirim 14unde gttm ben bekledim baya.
Hlalcg Merveclnk selime hanımıda duymuştum zaten tüm kadın doğumcuları yoğun bi hastane siz kac haftalıksınız
Hulyayksl15 Merveclnk bende selime hanıma gidiyorum cok tatlı biri espiri falan yapıyo ben cok memnunum bız bır sey sormadan herseyıni söylüyor bebegin
Merveclnk Hlalcg 9 haftaligiz daha 12 haftada 2li teste cagirdi işte bakalım sağlıkla gelsin hepimizin bebeleri siz kaç haftaliksiniz ?
Hlalcg Merveclnk amin inşallah 🙏🏻 Bizde 18+4 olduk , 30 temmuzda detaylı ultrasonumuz var inşallah. Ben 2 tarama testini yaptırdım sadece bide detaylıyı yaptırcam o kadar
Elidam Bende bu hastanede kenan hocaya gıdıyorum.ilk doğumumuda orda yapmıştım şimdide oraya gidiorum hem doktor hemde hastane bence çok güzel tavsiye ederim .
Merveclnk Hulyayksl15 biz heralde ufagiz ya çok bisey konuşamıyoruz. Çok kısa kalıyorum muayenehanede biraz daha zaman var bize 😊
Hulyayksl15 Merveclnk olabilir bende ilk 15. Haftamda gitmistim baska hastaneye gidiyorduk ilgilerini hic begenmedik cok fazla öneriyle selime hanıma gitmeye basladık cok memnunuz ama suan
Annehayalim Kizlar daha uygun fiyatlı aynı yakın yerde asya hastanesi Aygün hoca Çağla hoca var 200₺ muane
Ozsvm Selime hocaya gidiyorum memnunum carsamba gunu detaylim var hastanede yakın zamanda detaylıya giren var mı memnun kaldinizmi disardan doktor geliyormus ucreti 1000 tl 🤦