Ben ikisini de avent aldım memnunum hatta bebeğim doğduğumda göğsümü hiç tutmuyordu meme ucum yoktu wee biberon vardı elimde akıtıyordu hemen avent biberon aldık onunla içince bebeğim birden göğsümü de emmeye başladı meme ucuna benzer bir biberon olduğu için avent sayesinde emmeye başladı diyorum ben emzikte yine sadece avent i tutuyor