Kndmr04 kızlar 36. Haftaya girdim doktorum bebeğin gayet sağlıklı olduğunu , ama sıvısının azaldığını sınırda olduğunu söyledi. Bol su icmemi, haftaya bidaha kontrole gitmemi 38. Haftada doğuma alabilecegini söyledi, böyle bişey yaşayan oldu mu ?
tazebiranne_hg04 Kndmr04 son aylarda sıvı azalması normal canım ben erkenden yaşadım 30. Haftada şimdi 33. Haftadayım durum ne bilmiyorum araya bayram tatili girdi 😶
annecik12 Kndmr04 böyle kesin konuşan doktorlardan uzak dur . Başıma geldi 32 de az dedi suyun azaldı sınırın altında yatış verdi . 35 i görürse sonrası için ameliyat dedi o aralıkta görmeyebilir dedi o zaman araştırma bakacak dedi . Bende devletin doktoruna gittim suyun normal dedi. Devlete git derim. Sezeryan odaklı oluyorlar ve bizi boş yere strese sokuyorlar bu da daha çok etkiliyor bebeği