Ftmgl1207 ilkinde hamilelik zorluklarından birini bile yaşamamıştım dogurana kadar hic olmadığım kadar sağlıklıydim sanki ama ikinci gebelik oyle olmadi bunda da yaşamadığım sey kalmadi 9 Ay nasil gecicek diye düşündüm günlerce aylarca ve cok sukur bitiyo artik😅 amin Allah hepimize saglikla kucağımıza almayi nasip etsin hayırlı evlat olsunlar inşallah 💖