Elif_klc 36 + 4 günlük hamileyim çamaşırm ıslanıyor sürekli idrar kaçırma olsa bilirim sürekli bir ıslaklık neden sizce?
1oznuur Elif_klc doguma yakın akıntı cogalıyor 39+3 dogum suyu en az yarım bardak kadar gelmeli dedi ebe ve idrar gibi tutamazmıssın direk gelirmiş 🙋🏻♀️
Elif_klc 1oznuur tşk ederim öncelikle yantladgnz için ne yapmam lazım yani sanclrm da var hareketler de azaldı
1oznuur Elif_klc bence doktorunuza bi gidin bunları söyleyin suyu azalır bisey olur en azından bakar nts ye de bakar içiniz rahat eder
KbrErr Akıntı dan farkli oluyor su gelmesi. Benim butun gun devam etmisti. Gece birden suyum boşaldi. Sonra zaten doğum başladi vs .. Sancılarında varsa hastaneye gitmelisin bence. En azından birsey yoksa bile icin rahat eder.