Sevdeeeyilmazz Ben 13. Haftads öğrendim canım. Bebeğin durumuna ve cinsiyetini gösterip göstermemesine bakıyor :) ilk kızımda 20. Haftada öğrenmiştiim😇
Yarenasel Sevdeeeyilmazz ooo inşallah öğrenirim o zaman çünkü zor izin alabiliyorum balonda patlatacam boşa gtmemis oluruz