Gulseher hastanede heyecan stres vs mi yapiyosunuz acaba beyaz onluk tansiyonu diyorlardi sanirim buna oglumda benimde tansiyon sorunum vardi ama arada evdede 14 gordugum oldu bi kerede 15,37+0da dogum yaptim riske atmak istemediler sanirim ilac vs kullanmadim sadece tuzsuz diyet bu arada ozellikle sicak havalarda disari cikmayin zorunluluk olmadikca benim suan tansiyonlar normal seyrediyor ama tedbir amacli evden cikmiyorum