Newmom11 Kızlar cok kötü durumdayım oturamıyorum,yatamıyorum, nefes dahi alamıyorum. Var mı bunu yasayan? Ne yapabilirim bu durumu hafifletmek icin?
Pelinakcn Newmom11 bende bugün kontrole gittim ağrım olduğunu söyledim ve çok normal dedi kaburgalar genişliyormuş
Deletedmom_31 Bende oldu, safra kesesinden şüphelendi aile hekimi. Ultrasona falan girdim. Gaz ilacı verdiler geçti 🥲
1minnosannesi Deletedmom_31 ben korkumdan acile gitmiştim Acil doktoru bende önümde seninki gibi bi ağırlık taşısam benimde her yerim ağrır dedi kan testi bile istemedi ağrı kesici yaptı tamamen geçmesini bekleme dedi çok ağrırsa havlunun üstünden ütüyle geçin demişti 🥲
1minnosannesi benimde ağrıyor 30 haftalık hamileyim. Nefes alırken falan değilde otururken falan var gün boyu hissediyorum. Buralarda bekleyeyim bende başka yaşayan var mıdır? Bi de hangi tarafınız ağrıyor?