EsenPelin benim doktorum yüklemeye karşıyım dediği için 25.haftada açlık tokluk şekerime baktırdı risk görmediği için yükleme istemedi. Şuan 29+6 haftalığım, dün başka bi doktora daha gitmiştim kontrol için suyumun fazla olduğunu söyledi şekerden kaynaklı olabilir dedi :( salı günü hemen gel yükleme yaptır dedi. Ptesi günü başka bi doktora daha gidip emin olmam lazım. Ama normalde 24-28.haftalar arasında yaptırılıyor.