Perikizi83 Şeker yüklemesi yaptırdım yüksek çıkmıştı.bir süredir diyet yapıyorum.doktor açlık tokluk istedi.parmaktan kan alınan cihazla mı bakılıyor , damar yolu ile alınıp mı.parmaktan ise sağlık kabininde yaptırabiliyorum .bıktım kolumun delinmesinden
benimmdunyamm Perikizi83 şeker ölçüm cihazı yazmadı mi sana şeker ölçüm cihazı al bir tane sürekli lazım olacak zaten parmaktsn alınan kanla bakılıyor
btlbsr Perikizi83 parmakla ölçüm ve damardan ölçüm de sonuçlar fark ediyor diye biliyorum ben. Ama diyet verdiyse düzenli takipte genelde parmaktan ölçülüyor. Başta yükleme esnasında damardan alınıyor genelde.
Mrv135 Perikizi83 Şeker ölçüm cihazı alıp yemekten hemen önce ve yemekten bir saat sonra ölçüp bakın. Tokluk genelde ilk lokmayı ağzınıza attığınız saatten tam bir saat sonra ölçülür. Ben bu şekilde ölçüyorum not alıp doktoruma gosteriyorum. Parmaktan bakılıyor o cihazla.