Beyzafd ilk gebe kaldığımda 24tü değerim. Dahiliye doktoruna gittim hemen. Doktora sordum dedim Ya bişe olursa diye, dünya nüfusunun %65i troid hastası, ilaç kullanan kimse endişe etmemeli , kullanmayan durumun farkında olmayan takipsiz ve olanakları kısıtlı çok fazla kadın var ayrıca eskiden troid ilacımı vardı kızım dedi adam bana. Önemli olan ilacını kullanmak, şuan 34+1im değerim 1.58 di 10 gün önce. Önemli olan ilacı alıp hormonu aktif hale getirmek