Fatoskty Merhaba hamile anneler ben 26+1deyim. Bir kaç gündür göbek deliğimin üstünde bir şişlik farkettim misket kadar, ağrım falan yok sizde de aynı durum olmuş muydu? Bazı yerlerde göbek fıtığı deniliyor çok korktum…
Sdt3456 Fatoskty dogumdan sonra gecıyormuş canım kaan kocatepenın videosundan ızlemiştim genelde zararsızmış