Kizlar öğlen yine bu konuda bi post açmıştım öğlen saatlerinde evde garajdan birsey Alicam diye garaj kapisini acmaya calistim sadece iki kere cektim yani acamadim kaldirmadim da ama hemen belime ağrı girdi üstünden 7 saat geçti cok şükür herhangi bi kanama vs olmadi o an belim agridi sadece ve geçti bi sorun olmamıştır demi birdaha oyle bir hata yapmayacam öğlen yazdığımda sadece 1 kişi yazmıştı o yuzden tekrar sorasim geldi umarim bu sefer daha fazla yazan olur