HticeAkan
Merhaba hamiş anneler
Akşam 7den beri şiddetli bel ağrısı çekiyorum gece dAyamamayınca acilden girdim test falan idrar yolu enfeksiyonum olduğu söylendi serum falan takıldı bi kaç saate serumun etkisi geçince gene aynı şekilde devam ediyor başına böyle birşey gelen oldu mu acaba yardımcı olabilecek var mı 37+4 haftalık hamileyim bu arada