İlk gebeliğimde 8 haftalıkken kalbi durmuştu o sebeple kürtaj oldum aradan 10 ay geçti çok şükür tekrardan hamileyim ama bu sefer de boş gebelik şüphesi normalde 7+2 olmam gerekiyor ama hâla bebek ve kalp atışı yok kese 5+2 göründü bugün ama doktorum hiç olumlu konuşmadı haftaya da duyulmazsa sonlandırılmak zorunda dedi. Ne yapıcam bilmiyorum sabahtan beri ağlamamı durduramıyorum aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 🥺