35 haftalık hamileyim 3 gündür sancı çekiyorum.Leke geldi ama sarı ve kahverengiye yakın.hastaneye gidince geri gönderdiler doğum başlamamış dediler.Lekelenme geldikten sonra kaç gün içinde doğum gerçekleşebilir başına gelen oldu mu merak ediyorum endişeliyim.😞